شبکه اجتماعی درون سازمانی آی دسک | تیکتینگ در آی دسک

تعامل و ارتباط با مشتریان (تیکتینگ) و شبکه اجتماعی سازمانی :

وجود شبکه اجتماعی درون سازمانی و همچنین تعامل با مشتریان یکی از اصلی ترین راه های پیشرفت و توسعه یک کسب و کار هست و خواهد بود. همانطور که در مقاله مدیریت ارتباط با مشتری CRM بیان شد، مشتریان و کاربران شما هر زمان که به مشکلی بر خورد کنند و یا درخواستی داشته باشند نیاز به یک پشتیبان آنی و سریع دارند تا در اسرع وقت پاسخگوی درخواست هایشان باشند. با توجه به این که ممکن است تعداد درخواست مشتریان به مرور زمان رو به افزایش رود، در نتیجه مدیریت و پاسخ آنها سخت و زمانبر خواهد شد. از این رو استفاده از سامانه ای که بتواند بستری سریع و راحت برای ارتباط پیامی با مشتریان خود برقرار کند امری است بسیار حیاتی.

سامانه مدیریت پروژه آی دسک جدا از اینکه تمام بخش های مورد نیاز یک شرکت را کنار هم در یک سامانه جمع کرده ، بخش تیکت یا پشتیبانی را هم برای مدیریت آسان تیکت ها برای شما در نظرگرفته است.

همچنین آی دسک دارای یک نوع شبکه اجتماعی سازمانی است که به وسیله آن امکان چت کردن با اعضای گروه و کاربران را به صورت شخصی و گروهی خواهید داشت. در ادامه با توضیح این دو بخش با شما همراه خواهیم بود.

تیکت ها در سامانه ی جامع آی دسک

بخش تیکت ها و پشتیبانی آی دسک:

در بخش تیکت های آی دسک، تعداد تیکت های حل شده، حل نشده، بسته شده، و درحال پیگیری به صورت باکس برایتان قابل رویت است. همچنین شما میتوانید نمودار پیشرفت روند پاسخگویی تیکت ها را دنبال کنید.
تمامی اطلاعات مربوط به تیکت های ارسالی برای شما قابل نمایش بوده و شما میتوانید وضعیت هر تیکت را به حالت حل شده، حل نشده، درحال بررسی تغییر دهید.
در بخش ایجاد تیکت آی دسک شما این امکان را دارید تا تیکت جدید ثبت کرده و تیکت را به اعضای تیم خود و یا نیرو هایتان منتصب نمایید.

شبکه اجتماعی درون سازمانی آی دسک

بخش شبکه اجتماعی سازمانی آی دسک

چه چیزی بهتر از اینکه شما یک شکبه اجتماعی سازمانی شخصی در سامانه ی خود داشته باشید که امکانات نظیر اپلیکشن هایی مانند آی گپ یا واتساپ را در خود جای داده و بتوانید هر زمان به صورت شخصی و گروهی با همکاران یا مشتریان خود گفتگوی آنلاین انجام دهید؟
سامانه جامع مدیریت پروژه آی دسک این امکان را برای شما فراهم دیده تا بتوانید با هم تیمی های خود گفتگو کرده و یا در چت آنلاین، امکان ارسال فایل عکس یا ویدئو را داشته باشید. همچنین این بخش دارای قابلیتی است که چت ها و فایل های ارسالی قبلی شما در لیست گفتگوهایتان محفوظ می ماند.

Share:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره