مدیریت امور مالی در سامانه آی دسک

در مقاله قبلی به بررسی مدیریت منابع انسانی در سامانه آی دسک و نحوه استفاده از ویژگی های این سامانه پرداختیم. در این بخش به بررسی ماژول مدیریت امور مالی آی دسک پرداخته و ویژگی های آن را بررسی و آموزش خواهیم داد.

بی شک مدیریت مالی بخش اساسی و مهم در هر شرکت به حساب آمده و هر کسب و کار برای پیشرفت و ترقی دادن هدف های مالی خود نیازمند یک سامانه مدیریت امور مالی منحصر به فرد است. علاوه بر این مدیریت هزینه ها و در آمد شرکت های بزرگ کار سخت و حساسی است که نیاز ما را به یک دستیار مدیریت امور مالی هوشمند افزایش می دهد.

مدیریت امور مالی در آی دسک :

همانطور که در گام اول یعنی بررسی کلی داشبورد آی دسک گفتیم، بخش مدیریت امور مالی آی‌دسک مانند یک همکار دقیق و مطمئن برای افزایش راندمان و جلو بردن اهداف مالی، در کنار شما بوده و شما می‌توانید فاکتورها، پیش فاکتورها، پرداخت ها و هزینه های خود را به آسانی مدیریت کنید. در ادامه با معرفی بخش ها و ماژول های مختلف امور مالی آی دسک با شما خواهیم بود.

بخش پیش فاکتور در ماژول مدیریت امور مالی آی دسک

بخش اول مدیریت امور مالی : پیش فاکتورها

در  این بخش، می‌توانید پیش فاکتور های خود را با اطلاعات کامل به راحتی ثبت و مشاهده نمایید. همچنین می‌توانید وضعیت آن را به حالت در حال انتظار، قبول شده و رد شده تغییر داد. و در انتها از آن گزارشاتی به صورت اکسل و یا pdf تهیه نمایید.

بخش دوم : فاکتورها

فاکتورها بخش مهم هر کسب و کار بوده و با داشتن لیستی کامل از آنها، مدیریت هر فاکتور آسان تر می‌شود. در نرم افزار مدیریت کسب و کار آی دسک نیز این امکان برای شما فراهم شده که تمامی فاکتور های خود را با اطلاعاتی مانند: نام مشتری، تاریخ، هزینه،  وضعیت پرداخت آن و… ثبت نموده و یا یادآور پرداخت برای آن لحاظ نمایید.

علاوه بر امکان افزودن فاکتورهای تکرار شونده، time log هر فاکتور نیز وجود دارد. به این معنی که اگر فاکتوری کامل پرداخت نشده باشد، شما می‌توانید برای آن پرداخت چند مرحله ای نیز تعریف نمایید.

بخش فاکتور در ماژول مدیریت امور مالی آی دسک

بخش سوم : پرداخت ها

در بخش پرداخت ها، میتوانید لیست تمام پرداخت هایتان را با تاریخ و مقدار پرداختی به راحتی وارد کرده و یا لیستی کامل از همه پرداخت های خود داشته باشید . در نهایت میتوانید اکسل یا پی دی اف لیست را هم دانلود نمایید.

بخش چهارم :هزینه ها

چه چیزی بهتر از اینکه هم بتوانید همه ی هزینه های شرکت را مرتب در یک لیست وارد کرده و هم بتوانید همه ی آنها را در لیستی کنار هم داشته باشید؟

ممکن است یک شرکت هزینه های مختلفی و گوناگونی داشته باشد و مدیریت آنها کار دشواری به حساب آید. برای حل این مشکل، میتوانید تمام خرج ها را  در لیست هزینه های آی دسک وارد کرده و به راحتی مدیریت نمایید. افزون بر این آی دسک لیستی از هزینه های مکرر نیز فراهم نموده است تا خرج های تکرار شونده را از ما بقیه خرج ها جدا نمایید.

مدیریت هزینه ها در ماژول مدیریت امور مالی آی دسک

بخش پنجم : صورت حساب ها

قطعا داشتن تمام صورت حساب های مالی شرکت در کنار هم به نظم و مدیریت بهتر امور مالی شما کمک کرده و از موارد مهم بخش مالی یک کسب و کار به شمار می آید. در هر شرکتی اینکه شما بدانید چه تعداد صورت حساب دارید و هرکدام باید در چه تاریخی پرداخت شوند، بسیار حیاتی و حائز اهمیت است. بنابراین مدیریت صورت حساب ها باید در یک سیستم مدیریت امور مالی منعطف و منظم گنجانده شود.
بخش صورت حساب آی دسک، بی نظمی های مالی را برای شما به حداقل رسانده و اطلاعاتی مانند قیمت سالیانه و ماهیانه، تاریخ پرداخت بعدی و تاریخ پرداخت فعلی در حساب های جاری شما را به آسانی در اختیارتان قرار میدهد.
در آی دسک لیست تمام فاکتورها با اطلاعاتی مانند نوع بسته انتخابی سامانه، مقدار فاکتور، تاریخ فاکتور و درگاه پرداختی فاکتورها تعبیه شده و امکان دانلود فایل اکسل از صورت حساب های مد نظر را در اختیارتان قرار می دهد.
از دیگر قابلیت های این بخش میتوان به ایجاد پنل های پرداختی سالیانه و یا ماهیانه نام برد که در آن بخش میتوان بسته و پنل های متفاوتی ایجاد کرده و هر پنلی که مد نظرتان هست را برای فاکتور هایتان انتخاب نمایید.

صورت حساب ها در بخش مالی آی دسک

بخش نهایی: یادداشت های اعتباری

یادداشت های مهم اعتباری خود را در دفترچه دیجیتال و هوشمند آی دسک وارد کنید تا موارد مهم مالی همیشه جلوی چشمتان باشد.

برای مطالعه بیشتر و کسب اطلاعات روز مقاله financial management پیشنهاد می شود.

Share:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره