بررسی اولیه داشبورد آی دسک

در گام صفر شما را با ویژگی‌های آی‌دسک و نحوه ثبت‌نام این سامانه آشنا کردیم. در گام بعدی ما به بررسی اجمالی بخش داشبورد آی دسک می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

بخش های مختلف داشبورد آی دسک

بخش داشبورد آی دسک به صورت اجمالی گزارشی از روند کار، پروژه‌ها، منابع انسانی، مشتری‌های شرکت و غیره را نمایش داده که این بخش در دو سطح دسترسی مدیر و کارشناس در اختیار شما قرار گرفته است.

در سطح دسترسی کارشناس، می‌توانید تعداد وظایف انجام شده یا در حال انجام، مجموع ساعت کارکرد، نمودارفعالیت و پیشرفت پروژه‌ها را مشاهده کنید. همچنین امکان ثبت ساعت ورود و خروج کارشناس و فعال‌سازی زمان‌سنج بر روی هر پروژه نیز وجود دارد.

در سطح دسترسی مدیر، شما به شش بخش اصلی دسترسی خواهید داشت. به طور مثال می‌توانید روند پیشرفت پروژه‌ها و صورتحساب‌های مالی را در یک نگاه ارزیابی کنید. در ادامه مروری بر دسترسی مدیر در بخش داشبوردها خواهیم داشت.

بخش اول: داشبورد کلی

در بخش «داشبورد کلی آی دسک» شما می‌توانید نمای کلی از وضعیت بخش‌های مختلف سازمان خود داشته باشید. به راحتی می‌توانید تعداد کل گزارشات مشتریان، کارمندان، پروژه‌ها، فاکتورها، ساعت کارکرد، وظایف در حال انجام ،تیکت‌های حل شده و حل نشده و میانگین حضور و غیاب کارکنان خود را مشاهده کرده و با کلیک روی هر قسمت به صفحه مربوطه ارجاع داده ‌می‌شوید.

شما در این ماژول امکان مشاهده نمودار میله‌ای درآمد بر حسب تاریخ، تعداد مرخصی و غیبت‌های کارمندان، نمایش لیست وظایف عقب افتاده و روند پیشرفت پروژه را خواهید داشت.

داشبورد کلی آی دسک

بخش دوم: داشبورد پروژه‌ها

در «داشبورد پروژه‌ها»، علاوه بر تعداد کل پروژه‌ها و مجموع ساعات کارکرد هر پروژه می‌توانید پروژه های انجام شده، پروژه‌های در حال انجام و پروژه‌های معوق را نیز ببینید. همچنین امکان مشاهده‌ی گام‌ها و نمودار روند پروژه‌ها برای شما فراهم است.

بخش پروژه های آی دسک

بخش سوم: داشبورد مشتری‌های آی دسک

در بخش مشتریان نرم افزار مدیریت کسب و کار آی دسک ، شما می‌توانید نام و تعداد مشتری‌ها، قراردادهای امضا شده و انجام شده را به صورت مجزا مشاهده و آنالیز کنید. همچنین نمودارهای زمانبندی براساس مشتری، درآمد بر اساس مشتری و تعداد سرنخ‌ها  بر اساس منبع، کمک شایانی به آنالیز شما خواهد کرد.

بخش مشتری های آی دسک

بخش چهارم: داشبورد منابع انسانی آی دسک

در ماژول «منابع انسانی» می‌توانید به تعیین نقش هر یک از کارکنان پرداخته، لیست کارمندان و کارشناسان را مشاهده کرده و واحد سازمانی تعیین کنید. همچنین میزان مشارکت و حضور هر یک از افراد سازمان قابل مشاهده بوده و در بخش مرخصی‌ها و غیبت، میزان مرخصی‌های گرفته شده و باقی‌مانده کارکنان قابل نمایش است.

علاوه بر این نمودار دایره‌ای کارمندان بر اساس نقش، جنسیت و بخش مربوطه در دسترس شما خواهد بود.

داشبورد آی دسک بررسی ماژول منابع انسانی

بخش پنجم: داشبورد تیکت‌ها

تعداد تیکت‌های منتصب نشده، حل نشده و بسته شده سه بخش اصلی «داشبورد تیکت‌ها» است. علاوه بر این شما می‌توانید نمودار تیکت‌ها (برحسب وضعیت و نوع تیکت)، لیست تیکت‌ها و درگاه ورودی را مشاهده کنید.

بخش ششم: داشبورد مالی

در بخش «امور مالی»، مجموع سود، درآمدکل، کل هزینه‌ها و فاکتورهای پرداخت شده و یا پرداخت نشده برای شما قابل نمایش بوده و امکان ثبت یا صدور پیش فاکتور و فاکتور، پرداختی‌ها و هزینه‌های تکرار شونده نیز وجود دارد.

در بخش «سرنخ‌های فروش»، امکان افزودن یک سرنخ فروش با تمامی جزییات وجود داشته و علاوه بر آن شما می‌توانید اطلاعات مشتریان و محصولات خود را به صورت کامل در آن ثبت کرده و تاریخ پیگیری برای هریک تعریف کنید. (سرنخ فروش چیست ؟ )

بخش مالی idesk

برای ورود و ثبت نام در آی دسک می توانید وارد لینک شوید.

Share:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره